dilluns, 11 de febrer del 2008

I Torneig "Llevo un globo encima"



Benvolguda comunitat Tot-Globesca i Jassauenca:

S'inicia el periode de suggerències per al pròxim torneig de futbol-7 a partit únic que enfrontarà a les seleccions de Tot-Globo i Jassau.

Com per tots és sabut, en les últimes dates es va arribar a un principi d'acord per a la celebració d'un torneig amistós de futbol-7 que enfrontaria als equips de Tot-Globo i de Jassau. Aquest torneig es va decidir que seria després de festes de Moros i Cristians. Doncs bé, les festes han passat i estem inmersos en l'organització del torneig, desde Jassau estem il·lusionats en aquest esdeveniment i em decidit començar a organitzar-lo.

El primer que necessitem és una data que ens vinga bé a tots, dissabte de matí seria perfecte, però per qüestions de carnestoltes i examens aquesta data hauria de ser posterior al cap de setmana del 23 de febrer. S'haurà de concretar la seu del partit i el lloc per a dinar després, així com l'entrega de trofeus i el mantenidor de l'acte.

Estem oberts a sugerències i esperem que mitjançant aquest blog puguem arribar a un acord per a la disputa del partit.

Desde la secretaria técnica de Jassau s'haurà de treballar fort per a tindre un record visual de l'acte, esperem la col·laboració de tots i cadascun de nosaltres.

Esperem que la gent de Tot-globo no tarde en ficar-se a treballar com ja ho està fent Jassau per a que este esdeveniment siga tot un èxit i puga celebrar-se per molts anys.

El nom del torneig també està obert a sugerències.

Esperem la vostra participació.

7 comentaris:

Jose Ma ha dit...

jo em demane el fer el record visual del torneig que encara que ara acabe de vindre de correr (no, no és falta de faena...) l'esport i jo anem prou barallats últimament.

vinga a vore si es concreta alguna cosa

Anònim ha dit...

yeee nyonyos com va!!!! espere que la resaca ja la hagau passat, jo estic a Frankfurt i encara k estic hasta la polla de les salchiches estic pasaumen de puta mare. vaig anar a vorer el Eintraich de Franfurt - Arminia Bielefield i em vaig quedar flipat de la aficio que hi ha x aci no paren de cantar i les cebes que pillen veen el futbol, VIVA LA BIRRA!! be mimagine k el mister ja vos haura contat la aventura de el viatget k vam fer a CAI i SEVILLA, vam vorer el Recre-Sevilla amb els Biris i vam pillar una mona de aupa, MUSHO BETIS MUSHA MIERDA EH EH!! mos van arropar de una manera especial fins i tot mos van ragalar les seues bufandes, be no menrolle mes que ja vos estic menjan massa el coco, desde Frankfurt un abras a tots nyonyos!! JASSAU SIEMPRE FIELES!!!!!! CU CUCU

Rafita.83 ha dit...

que vos pareix el 1 en el camping no se si el camp es de futbol 7 pero es una idea

Lisèrgic ha dit...

El Camping és un bon lloc pq podem dinar ahí, però crec que al camp de futbol hi han cebes plantades. El camp està prou fet merda.

Pam Pam IV estas fen-te gordo a saltxitxes cabró!! Tu sempre clavat en tots els fregaos futbolístics arreu del món. Tu i jo tenim que anar a un Livorno-Lazio, a la Curva Nord de l'Stadio Armando Picchi i voras que és afició. Jaajha.

Ja he sentit alguns comentaris del viatge a l'Andalucia, jaja.

Xupito de wisky... o buidem la mitad!!! valeee!

El partit va avant.

pensador ha dit...

Hola persones, el tema de la data hi hauria que vore'l bé perquè l'epicentre de la feina de Totglobo la tenim el cap de setmana. De matí un dissabte és realment complicat que puguem, almenys dos de nosaltres ( com a mínim) estaríem currant.

De vesprada seria millor

metustus ha dit...

el camp del camping esta ple de rails dels albres i a part sauriem de fer el diner perque el bar esta tancat,aviseu en temps i li llevare la pols a les deportives i tornare despues de 6 mesos o mas

Lisèrgic ha dit...

La junta directiva de Jassau està mantenint converses amb diferents arbrits de primer nivell local per a que vinguen a pitar, però necessitem data. Lo de dissabte per la vespra no és cap problema, però s'haurà de consensuar.