dimarts, 9 de setembre del 2008

La setmana del glamour!!!

Hola, buenas tardes

El dijous ja sabeu que està anunciada la presència a Bocairent d'alguns dels ídols d'alguns membres de Jassau; si al final tinc acreditació -que pareix que sí- ja intentaré fer algunes fotos.

I també el dijous, 11 de setembre, està el càsting per a la pel·lícula "Nacidas para sufrir" del director Miguel Albadalejo. El rodatge començarà el 29 de setembre i es farà íntegrament entre Bocairent i Montcada. En el nostre cas necessiten extres per a una escena de carrer (40) i, com vos vaig dir, una revetlla (verbena, anant per casa...) on fan falta 200 persones de totes les edats (encara que en el cartell pose especialment a partir de 70 anys i xiquets, fa falta gent de totes les edats per a fer una verbena normal).

No ens deixen barra lliure, però si que paguen 30 € com que poc més o menys els cubates estan pagats. si esteu interessats m'ho dieu i vos apunte que jo supose que el dijous estaré bambant per l'Ajuntament que és on es fa el càsting (d'11 a 2 pel matí i de 4 a 7 de vesprada, quan aniré jo).

au, cKlKc